Automate your Marketing
with Womplify




 
Zam Adda Photo Gallery

By: mzams adda

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Monday, 29-Sep-2008 04:11 Email | Share | | Bookmark



Friday, 26-Sep-2008 22:06 Email | Share | | Bookmark
Selamat Hari Raya Aidil Fitri

Humaira-1 yr and 10mons


Selamat Hari Raya Aidil Fitri buat semua..
Maaf Zahir Batin andai ada tersilap kata dan perbuatan..

Ikhlas dari,
Zam, Adda dan Humaira


Wednesday, 20-Aug-2008 00:01 Email | Share | | Bookmark
::Happy Anniversary Sayang::

Happy Anniversary my Sweet Love..
For you, I thank the Lord above

You’ve given me hope, inspiration and truth
Because of you I feel never-ending youth

When heavy storms have come our way
Your love has always made me stay

Each morning I wake and see your face
I know in you, I’ve found my place

Our bond is extraordinary, beautiful, and real
It’s remarkable how wonderful you make me feel

We belong together, you and I
That, the world cannot deny

I love you as much now as I ever did before
If possible, I may even love you more

I don't know what it is that you saw in me
What I saw in you was the utmost happiness that can ever be

Even more so on the day when you and I became "We"
I can still smile and say with love and truth Honey

I will love you forever in every way
That will remain constant until my dying day

I love you sayang...Happy Anniversary


With love,
Hubby
20082008


Wednesday, 11-Jun-2008 05:04 Email | Share | | Bookmark
my sweet heart

 
 
 
View all 6 photos...
humaira nak ckp pada bak yg

"humairaaaa yayaaanggg bakkk"


humaira nak ckp pada bak lagi yg

"humairaaaa winnduuuuuu bakkk"


we miss u so much!


Friday, 18-Apr-2008 09:04 Email | Share | | Bookmark
17th mons

Harini Humaira genap 1 tahun 5 bulan. Cepatnya masa berlalu. Gigi still 9 batang..lambat jugak tapi takpe...tak susah nak jaga gigi dia.. Hari semalam Humaira dah pandai menggunakan perkataan taknak atau dlm bahasa dia "nanakk".. bila mntak dia tolong buat apa2, dia akan gunakan nanak sambil geleng2kan kpala..ataupun sambil pusingkan badan.. Hmm..lama2 geram pun ada...hehe.. Harini pandai menggunakan perkataan sakit atau dlm bahasa dia "taketttt"..tngok dia jatuh.Sambil2 nangis tu sempat pulak keluarkan perkataan takettt...kesiann tapi nak gelak pun adaaa... tngoklaa anak bak ni..

Kadang2 bila tengok dalam tv atau buku, cth rancangan elmo dan dia ada elmo tu.. nanti dia akan bising..emooo...mamaaaa.. maksudnya elmo..samaa... sama dalam tv and yg real..hehe.. ataupun red cushion..dalam buku ada, dia punya pun ada..bising nanti cakap mamaaaa... yang paling suka dia tngok mesti tak gerak2 punya. azan. bila ter'burp' pun dia akan naik jari dia...syhhhh.... malu pulakk...haha...

dia dah boleh sebut nama ahli keluarga - tok, akii, yayi,nyayi, bak, tatatu (ayah su) etc..tapi smpai skrang dia sebut ummi "uwaa".. takpela sayang..asalkan sayang tau masa satu umi..

Well, harini Jumaat.Tak sabar rasanya nak jumpa bak. We miss you so much. Balik cepat2 k. Drive carefully and safely. Muah!


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016 | Powered by Womplify

ns4008464.ip-198-27-69.net